nuffnang

Selasa, 12 November 2013

Owner Blog Intan Berlian dah Follow saya.. :)

Kak Ina.....  TERIMA KASIH  ya.. Saya budak baru nak belajar pasal blog. kalau ada salah sudi2lah tolong ajarkan. :)

Masa mula2 dulu, sebelum saya ada blog saya dah baca blog Kak Ina ni. Jadi suka pulak tengok Alisha, hampir tiap2 harilah saya habiskan masa dok membelek blog Intan Berlian ni. Tapi bila saya dah busy dengan pindah rumah dll, jadi dah lupa.

Sekarang bila saya dah ada blog sendiri, saya cari balik blog favourite saya tu and follow. Yang bestnya Kak Ina tak sombong. 

Saya harap saya dapat jadi macam blogger yang hebat macam Kak Ina. *sehari dapat post banyak entry tuu...(kagum) * 



1 ulasan :

IntaNBerliaN berkata...

nak byk wat entry setiap hari ek.. hihii...


kak ina dulu pun sikit je.. seminggu 2 3 entry je kot.. lgpun time tu xfokus sgt.. skrg ni baru banyak sikit.. hihi