nuffnang

Ahad, 3 November 2013

Saya Suka Berangan

Saya kalau buat kerja mesti lambat. Lagi2 kalau kerja didapur. Mula memasak awal dah, tapi lambat gak nak siap.

Selalunya sebab berkejar dengan anak. Aniq ni dah pandai menangis bila ditinggalkan sorang2. Haihh... bab tu memang sama je macam orang lain kan..??

Tapi kalau saya, sebab utama lambat siap ialah.... BERANGAN..haha.. Saya memang kuat berangan.  Dari zaman anak dara lg dah macam tu. Ingatkan dah jadi mak orang ni berkuranglah perangai tu. Rupanya tak pun.. Hahaha. Bila nak hilang perangai kuat berangan ni? Entahlah cik nonn....Hahahaha.... 

Sebenarnya masa saya menulis entry ni ,saya tengah memasak. Itu pun sempat lagi berangan. Berangan nak jadi orang yang fokus. Hehe, tapi nampak gayanya jalannya berliku sungguh. Doakanlah saya supaya dapat kurang2kan berangan, malu weii orang tengok..kihkihkih.. 

Sekian entry hari ini... :)





Tiada ulasan :