nuffnang

Sabtu, 18 Januari 2014

Duta CATALYST NUTRACEUTICAL





Taraaaa..... Inilah dia duta Catalyst.!!  Nad Zainal yang comeyy...!!

Saya tak tahu tarikh rasminya bila dorang sign contract, tapi yang pastinya gambar ni saya baru dapat tadi. Copy dari page my cousin.

Nak cerita lah kan.. Dulu sebelum cik kak ni popular, saya memang friend dengan dia kat facebook.. Sebabnya nama kitorang hampir sama. NADIA..hehe.. Tapi masa tu dia baru-baru jadi artis. Orang ramai tak kenal dia lagi. Saya suka-suka friend dengan orang yang sama nama dengan saya masa tu. Tapi dah lam-lama  saya malas nak semakkan facebook dengan orang saya tak kenal, saya unfriend dia nih. Eehhh...dia femes pulok sekarang. Hurmm..nak add balik rasa macam tak mungkin je. haha

Sekarang dia dah popular, dah jadi DUTA catalyst pun. Saya yang tak minat ni jadi sukalah pulok kat dia. haha. *Sengal* Nad Zainal dah makan produk CATALSYT sebelum dia jadi duta lagi. Dia rasa ok, tu yang dia sign contract tu jadi duta. Sekarang CATALYST ada sistem reward pulak bagi ahli yang sampai target jualan. Adoii..dia pun nak jugak..haha Tengok..!! Sabor ajela.. * gurau aje yek!*



 Baguslah mempopularkan lagi CATALYST ni. Kami pun dapat tempiasnya sama. Jom-jom..siapa lagi nak jadi ahli? Boleh dapat banyak reward. Ada percutian, ada duit bonus, ada barang best-best. hehe. Cepat-cepat masuk dalam group kitorang okeyh!

Hurmm..penat dah membebel dipetang hari. nak off pulak, jap lagi nak balik kampung jumpa bonda mertua yang tercinta. Tata~ Doakan perjalanan kami selamat ye. *nabi mendoakan sahabat yang akan berpergian supaya selamat pergi & selamat kembali..jom hidupkan sunnah bersama* saya dapat ni dari seorang ustaz, lupa dah namanya. Andai kata saya salah, tolong betulkan ye..





1 ulasan :

Cik Rose berkata...

pernah makan VCO ni dalam dua botol masa tahun 2012.. kesannya ok :)