nuffnang

Jumaat, 17 Januari 2014

Salam Jumaat~

Bismillahirrahmanirrahim.... Salam Jumaat semua...

Rasa dah lama sangat tak jenguk blog ni. Mungkin dalam 3 @ 4 hari macm tu kot. Sekarang pun masih dalam mood yang tak begitu bagus. Tapi tak mau lah biarkan aje blog ni. Dah janji nak buat, kena teruskan sampai habis, ye tak??

Sebenarnya bukan masalah apa sangat pun. Kecewa dengan komputer ni je. Tak sudah-sudah buat hal. Alhamdulillah, hubby dah tolong betulkan , tu yang sihat balik. Sekarang masa untuk mencari mood berceloteh semula.

Fikir-fikirkan, ada ke orang nak baca apa yang saya tulis kat sini. Tapi saya ingat, saya buat dulu bukan sebab orang, saya nak buat untuk saya sendiri, untuk anak-anak & family. So, tak ada orang baca pun tak ada masalah. Seronok bila fikir macam tu, tak la rasa tertekan sangat nak buat. Tak payah fikir nak cari tajuk best, cerita yang best semata nak orang baca.

Tapi untung juga pada blogger yang sentiasa ada pengikut, seronok saya tengok. Awal dulu macam tu jugalah target saya, sekarang dah lari sikit. Sebab utamanya pun saya kekurangan masa. Aniq yang dah semakin lasak, nak jaga rumah, suami,nak uruskan page lagi. Sakit kepala pula lama-lama menghadap komputer. tak apalah saya slow-slow je bergerak. Insya Allah saya tak kan abaikan terus blog yang merupakan diari family ni.


Si kecil ni perlukan perhatian 200% dari saya. So, utamakan yang utama. Yang lain Insya Allah akan menyusul kemudian..



3 ulasan :

Aisy Nasiha berkata...

Ai ...ada yg baca.. jangan risau.. cuma jarang komen sebab banyak bw guna hp.. pelik juga masa mobile view tak boleh tulis komen di blog ni. Di blog lain ok.. entah apa masalahnya..

blog sekali sekala tak pe..jangan anak diabaikan.. kalau hati senang, penulisan pun bakal menggembirakan pembaca

msredcheesecake berkata...

betul...utamakn family dulu... blog isi masa je...

QasehnyaRania berkata...

betul tu.dahulukan yg mna penting dan perlu diutamakan.