nuffnang

Rabu, 9 April 2014

Cerita terbaru

Sudah hampir sebulan saya menyepikan diri, membiarkan blog langsung tak ada entry baru. Bukan kerana tak ada idea nak menulis, cuma sengaja nak memberi ruang untuk diri sendiri agar tak rasa terlampau terikat dengan blog. Walaupun blog ni langsung tak ada entry baru, tapi saya tahu masih ada yang sudi menjenguk dan meninggalkan komen pada entry yang dibaca. Terima kasih banyak- banyak saya ucapkan.

Memandangkan blog ini asalnya saya buat untuk anak saya, so saya rasa rugi bila saya tak update apa perkembangan dia. Dari saat-saat dia pandai tepuk tangan, melambai, memanjat dan melangkah 3,4 tapak. Sekarang masih belum terlambat untuk bercerita. Saya akan kongsikan segala perkembangan buah hati saya dalam diari online ini.

Sepanjang menyepi, ada kalanya terasa rindu nak up beberapa entry tentang kami sekeluarga, terutamanya kisah si kecil kami. Tapi seakan ada yang menghalang. Perasaan berdebar-debar bila saya dah mula nak menaip. Akhirnya entry langsung tak tertaip. Begitulah hampir setiap hari.

Sekarang perasaan sudah semakin tenang, saya dah boleh nak bercerita lagi. Lagipun penting untuk saya update blog sebab selain untuk tatapan anak-anak saya nanti ia juga untuk membuktikan pada hubby saya yang saya betul-betul minat nak menulis blog walaupun tidaklah sekerap dulu. Kiranya  bukanlah sekadar hangat-hangat tahi ayam.. (^_^)

4 ulasan :

Unknown berkata...

semoga nanti syaz dapat kembali aktif berblog..

Tengkubutang berkata...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 68
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Puan Kutu berkata...

macam ada masalah je..lepas ni kerap sikit update perkembangan aniq.hehe

Puan Kutu berkata...

macam ada masalah je..lepas ni kerap sikit update perkembangan aniq.hehe