nuffnang

Ahad, 14 September 2014

Nak Tukar Template

                      بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ



Bosan dah saya dengan  template blog sekarang. Rasa nak tukar aje. Tapi, saya ni tak pandai nak edit sendiri. Yang hari tu dok edit-edit, last-last jadi makin  teruk pulak. Saya ni dah jadi macam tikus baiki labu. Bukan makin elok, makin hancuss adelah.


Saya fikir-fikir gak la, berbaloi ke tak saya upah orang edit blog saya ni agaknya. Berapa  kos untuk upah? Kalau ikutkan, banyak benda nak kena buat balik blog ni. Memula yang saya nak ubah, dah tentulah tulisan. Sebenarnya tulisan dalam blog ni ada masalah. Bila saya nak besarkan, dia dok biasa je, kalau buat kecik pun jadi biasa gak. Aih.. tak faham kenapalah. Tu yang sekarang dok menaip pakai word.



tak mau dah yang ni.. dah jemu.. L



Yang lain saya nak ubah, dah tentulah reka bentuknya. Saya dah ada idea lama dah macam mana saya nak. Tapi langsung tak faham nak buat macam mana tu. Nak buat ala-ala dairi gitew..hehehe. Yelah, dah nama pun diari a.k.a catatan harian mummy sya kan.. kena la buat macam diari. Barulah best, sebab saya suka tulis dairi. Psst.. rahsia tau.. saya suka tulis dairi sejak kecik lagi. Berangan konon-konon ada banyak cerita, padahal sekolah rendah, nak cerita apa je. Dulu-dulu mana lah tau ada blog-blog ni..Kalau tau, agaknya merapu-rapulah cerita agaknya..hihi


Lepas tu, ada lagi nak ubah. Rasanya nama blog ni pun nak tukar. Tukar jadi “CATATAN MUMMY SYA”. Agak – agak ok ke tak? Haha. Kalau ikut saya, macam ok. Tapi rasa sesekali macam ok lagi nama yang sekarang. Rilek aje kan nak tukar-tukar.. nanti pening orang. Tapi orang tak fofuler macam saya ni tak apalah kot ek..ekkekeke


Kalaulah ada yang pandai edit blog ke, ataupun tahu sesape pandai edit blog. Bagitau saya ok. Nak  try tengok, boleh ke tak saya nak buat macam saya cerita tadi tu. Kalaulah boleh, gumbiranya saya!! J

Tiada ulasan :