nuffnang

Khamis, 16 Oktober 2014

Berangan.. Kalaulah..

Alkisahnya saya buka facebook. Nak screenshot status Dc catalyst saya, kak hani.  Buka facebook nampak notification dari hubby. Eh, semangat nak tengok sebab jarang hubby bukak facebook. Kira rare la ni. Haha.. Wajib tengok dulu.

Rupa2nya dia komen gambar yang saya tag dia. Gambar2 contoh bilik anak perempuan.



Haha.. Pinky katanya.. Memang la pinky kan, untuk girl. Kalau warna lain ok juga, tapi kurang la kecomelan anak gadis tu.. Haha.. Yela tu, merapu.. Kihkih

Saya dah lama berangan nak anak perempuan, dari Aniq belum lahir lagi.  Udah la masa tu doktor yang scan kata 90% sure yang anak girl. Bukan sekali tp lebih. Ala.. Tak de la yakin dengan kata doktor, tapi sikit 2 mengharap juga lah.. Kesian saya kan.. Hehe

Ehh, sambung yang tadi.  Ikut dalam gambar, nampak cun sangat. Tapi nak buat ni kos lah kan.  Banyak nak guna duit. Jadi, andaikata direzekikan anak perempuan, saya tak buat macam ni la. Lainlah kalau saya jutawan. Ini bukan jutawan tapi cendawan. Cendawan menumpang hubby je. Hehe..

Tapi, kalaulah dapat bilik macam ni, rasanya budak2 tak duduk sangat kot. Mummy dia je yang paling semangat. Dulu kecik2 tak merasa, dah tua2 ni teringin juga. Tapi nak macam ni kat bilik sendiri mau hubby tidur luar nanti kan?  Kan?

Btw, jom layan gambar2 contoh bilik anak2 perempuan yang cantik ni..












P/s: Makin dipandang makin teringin.. Oh my hubby~

1 ulasan :

Unknown berkata...

alahai sweetnya pink dia...jijah pon suka..harap2 ada rezei anak pompuan yer yunk