nuffnang

Khamis, 2 Oktober 2014

Happy Birthday Umy! We love u..

                       بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ

Ni entry semalam.  Saya dah siap taip,  Aniq datang minta perhatian pulak.  Layan dia dulu, akhirnya terlupa nak publish semalam. 

Hari ni birthday umy saya  yg ke  47. Umy saya lahir pada 1 Oktober 1967.. dah dekat 50 dah umy saya.  Cucu dah  3 orang.  2 dari adik saya, 1 dari saya. 

Umy saya ni kecil molek ke orangnya.  Kalau dulu ramai ingat saya, umy & adik ni adik beradik.  Sebab nampak sebaya je. Haha.  Bangga juga lah kitorang dengan umy masa tu.  Sekarang umy dah sakit, jantung, darah tinggi, kurus kering secara mendadak.  Umy nampak lebih tua dari usia sebenar.





Gambor kek dari google je :)


Dah alang - alang saya bercerita ni, saya nak wish sekali untuk umy saya yang sambut ulangtahun hari ni.  Didoakan semoga umy terus menjadi manusia yg sentiasa memberi manfaat kepada orang lain. Abaikan semua benda buruk dalam hidup, kita jadi yg lebih baik di hari ini & selamanya. Moga hidup umy terus dibelai Allah selamanya. Amin 

Kitorang tak buat majlis untuk sambut  ni.  Umy ada kat  kampung.  And biasanya pun memang kitorang tak sambut cuma anak2 akan bagi hadiah. 

2 ulasan :

Puan Kutu berkata...

selamat hari lahir buat ummi sya..semoga terus diberi kesihatan yg baik

Unknown berkata...

Tq kak kutu.. :)