nuffnang

Jumaat, 10 Oktober 2014

Pengumuman Hari Ini..

      بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم

Salam pagi jumaat semua..  Hari ni hari cuti bagi negeri2 terengganu, kelantan, johor n kedah kan??  Bestnya. Haha.. Yang suri rumah ni jela tak ada istilah cuti walaupun hari cuti.  Kekadang hari cutilah yang paling busy. Betul tak?

Hari ni tak ada nak bebel apa sangat pun sebenarnya. Saja buat mukadimah panjang2 je. Wee..  Apa saya nak bagi tau ni, ramai dah tau sebenarnya, tapi saja saya nak war2 kan lagi.


Saya ada  jual produk CATALYST..  Saya guna produk CATALYST.  Duta produk CATALYST  adalah Nad Zainal..  Bagi sesiapa yang nak kulit cantik cun macam nad zainal  &  me (perasan jap, jangan marah.. Hehe..)  korang dengan segera boleh hubungi saya.  Whatsapp, wechat, telegram saya.  No tel saya 013-985 5875.

Kalau tak tahu nak pakai produk yang mana & nak minta pendapat saya untuk suggest, pun boleh. Saya akan tolong korang dapatkan item yang sesuai. Yang juga ikut bajet korang. Semua ni percuma je.  Kalau dah beli pun jangan risau, korang boleh juga nak tanya2 kalau ada apa2 masalah. Saya akan bantu korang, guide korang sampai dapat macam mana yang sepatutnya..  Percayakan saya dalam membantu korang dapatkan kecantikan &  kesihatan luaran &  dalaman.

P/s: klik je banner tu. Terus ke page saya kalau nak tengok apa lagi produk catalyst. Ada macam2 item, sesuai dari baby sampai warga emas. Semua ada. Barang make up pun ada. Sudi2kan klik like juga tau.. Semuanya saya dulukan dgn ucapan terima kasih korang.!!  Sayang korang.. Mmmuahh...! 

1 ulasan :

Unknown berkata...

catalsyt org kata bagus kan.. belum try lg.