nuffnang

Ahad, 14 Disember 2014

Perasaan malas

Baru lebih kurang seminggu saya sangat rajin nak blogwalking..  Ramai juga blog kawan² yang saya terjah. Tapi ntah kenapa dah 2 hari ni rasa malas yang teramat sangat. Saya cuma mampu nak update blog sendiri je..

Dah hampir² waktu kedatangan encik bulan, makin haru biru mood.. Ke laut sungguh.. Udah la asyik and pening²,loya.. 1st time jadi macam ni time tak preggy.. *saya tak pregnant ye, dah buat test, negatif* pening kepala fikir kenapa. So, saya rasa sebab salah saya yang terlampau kurang minum air..  Vco pun saya asyik lupa nak makan.  So, badan lemah.

Setakat ni saya cuba juga gagahkan diri untuk rajin blogwalking, rajin²kan diri update blog. Saya ingat next year nak buat simple GA sempena hari kelahiran MIL &  adik bongsu saya. *doakan saya supaya dimudahkan ye*..

Ehmm.. Xde apa nak cerita dah. Mengantuk  dah ni.. Good nite kawan². :) 

3 ulasan :

Puan Kutu berkata...

mana tau baru lagi tu yg negatif..minggu depan ke cuba check sekali lagi.hehe

moga cepat sembuh ye mood kelaut tu..:)

Unknown berkata...

malas kalau dibiarkan mmg makin bermaharajalela. mmg kena gigihkan diri jugak. hehe

Unknown berkata...

mood jijah pon tunggang langgang ni..adoii