nuffnang

Jumaat, 11 Disember 2015

Pengkritik Setia..

Assalamualaikum..

Saya ni buat blog suka-suka je. Cerita pun kekadang tu merapu tah apa-apa  je.hehe.. tapi encik suami yang tersayang ni setia aje jadi tukang kritik saya termasuk bila masa yang tak diperlukan.. Ciss.. 

Macam dalam entry ni, boleh dia komen kat situ cakap saya buncit? Aih.. Nak kena #Pang agaknya dia ni..wahahaha... Memula tak perasan pun dia komen tu, cuma dia ada la menghadap handphone sambil gelak-gelak sorang-sorang. Saya biarkan aje la. Bukan tak biasa pun..kikiki..Bila hubby dah masuk kerja, saya on je blog , tengok ada komen. Wahhh...berdarah hatiku baca komen dia.... tak salah saya, ada 3 entry yang hubby komen. Saya publish aje la semuanya..Sesekali seronok juga kan, bila ada pengacau ni.. Ni ha, saya screen shot komen dia.. Tapi tak nampak pulak nama, siap 2 kali tu komen..



Actually hubby kesayangan saya ni, suka baca blog, ada juga keinginan nak menulis blog. I know, dia ada banyak cerita yang dia nak share. Tapi sebab kan super duper busy, angan-angan tu masih tinggal angan-angan je la. Mana tak nya, Pagi dah masuk kerja sampai lah petang. Lepas maghrib dah keluar lagi ke kedai burger. Mana la ada masa nak mengarang story kalau dah gitu.

Yang hubby ada masa cumalah,waktu rehat tengah hari, waktu  lepas kerja waktu petang. So, masa ni dia buka blog saya, baca-baca, komen. Kalau komen kat blog aje ok. Tapi komen depan muka I ni, malu lah... Waaa... Mana nak sorok muka ni..Segan oii suami tegur.

Buat cik abang sayang yang baca entry ni, ayang hargai abang komen-komen, kritik  kritik manja blog ayang. Siapa lagi nak support wife kalau bukan suami..ye dak?